Fes-te’n Soci!

Tal com pots veure a la nostra pàgina Web, són molts els avantatges de pertànyer al Club CEPS. Si també ets un amant de la neu i la muntanya i vols formar part del nostre club, ara és el moment de fer-ho!!

Aquesta temporada 2018-2019 hi ha novetats en les quotes anuals de socis i sòcies. Els preus són:

• Quota anual individual:  30 €
  • Quota anual famílies: 50 €
  • Matrícula per a NOUS socis: 50 € (a pagar només una vegada, quan es tramita l’alta de socis)

El pagament de la primera quota es fa al moment, amb pagament amb targeta a la botiga virtual. A partir del segon any, l’import es carregarà directament al compte bancari del soci. En cas que hi hagi el retorn d’algun rebut, les despeses bancàries es repercutiran al soci/sòcia. Informeu abans del 15 d’octubre si hi ha canvis en el número de compte, si us voleu donar de baixa o donar d’alta algun membre de la família.

No oblidis adjuntar totes les dades de cada membre de la família que s’inscriuen!!!

La quota de soci va segons la temporada d’esquí, per tant de novembre a octubre de l’any següent.

SOL·LICITUD DE SOCI