Fes-te’n Soci!

Tal com pots veure a la nostra pàgina Web, són molts els avantatges de pertànyer al Club CEPS. Si també ets un amant de la neu i la muntanya i vols formar part del nostre club, ara és el moment de fer-ho!!

La quota anual tant per a persones individuals com per a famílies són molt assequibles:

• Quota anual al club individual:  30 €
  • Quota anual al club famílies: 45 €

El pagament de la primera quota es fa al moment, amb pagament amb targeta a la botiga virtual. A partir del segon any, l’import es carregarà directament al compte bancari del soci.

No oblidis adjuntar totes les dades de cada membre de la família que s’inscriuen!!!

La quota de soci va segons la termporada d’esquí, per tant de novembre a octubre de l’any següent. Els que us feu socis a partir del 15 d’octubre, ja serà per la temporada 2017-2018.

SOL·LICITUD DE SOCI