Més de 20 anys en marxa

El Club d’Esquí de la Pobla de Segur està treballant des de l’any 1971 per tal de formar bons esquiadors a la nostra població i per extensió a tota la comarca.

Fou cap a l’any 1990 quan una sèrie d’esquiadors de la Pobla de Segur decidiren tornar a posar en funcionament un club que feia molts anys estava inactiu.

Els inicis foren molt durs com tot allò que s’engega des de baix. Els primers anys van ésser una prova del nostre funcionament i amb el temps sembla que no era del tot dolent.

L’objectiu que el club es va fixar era formar esquiadors complerts i sobretot ajudar a aquell jovent que per un motiu o altre no haurien pogut esquiar sense l’existència d’una entitat d’aquest caire com és la nostra.

Amb el temps, hem creat una secció de muntanya, la qual té molts seguidors fins al punt d’animar-se a fer una cursa a la Vall Fosca: “l’Open” que va ésser popular per la seva bona organització amb récord nacional d’assistència de participants, una cronoescalada a Espot: “la Cronoespot” i una milla vertical sense esquís: “la Vertical Cabanera”.

Tot i que el nostre àmbit habitual d’esquí és l’estació de SkiPallars, amb la nostra voluntat de fer el que el soci ens demana, vàrem començar a realitzar sortides a altres estacions (Boí, Baquèira, Cerler, Masella, La Molina, Andorra …)

Tot això ha ajudat a que en aquests moments ens trobem orgullosos de ser 1.300 socis que any rera any segueixen fent més gran aquella petita idea de crear un club d’esquí a La Pobla de Segur.